vineri, 27 aprilie 2012

SCOALA ALTFEL 2 - 6 aprilie

PROGRAMUL ''SCOALA ALTFEL'' - o premiera pentru Romania
        Ministerul Educatiei a hotarat ca in perioada 2-6 aprilie 2012 in scoli si gradinite sa se desfasoare programul Scoala Altfel. Este un program dedicat activitatilor educative extracuriculare si extrascolare, principalul obiectiv al acestuia fiind implicarea elevilor si a profesorilor in activitati de educatie non-formala, care sa puna in valoare talentele, preocuparile  extrascolare si competentele elevilor, in domenii cat mai diverse si interesante.
          La biblioteca pe 2 aprilie -ZIUA INTERNATIONALA A CARTII PENTRU COPII - in care omagiem si nasterea scriitorului  HANS  CHRISTIAN ANDERSEN, am avut actiuni cu elevii claselor II - IV, carora le-am pus proiectii din povestile acestui autor si au citit fragmente din opera  acestuia.





          Pe 3 aprilie biblioteca s-a umplut cu piticii de la gradinita carora le-am facut o prezentare a bibliotecii dupa care am vizionat impreuna Alba ca Zapada si cei sapte pitici si desene cu iepurasi de Paste.  Au fost foarte incantati, au cantat si au dansat impreuna cu piticii din poveste si a ramas stabilit ca in fiecare saptamana sa intram in LUMEA POVESTILOR, vizionand impreuna o poveste la alegerea lor. 
           Restul saptamanii am avut actiuni pe diverse teme cu elevii claselor V - VIII, mai toate actiunile fiind derulate in functie de dorintele lor ceea ce i-a incantat teribil pentru ca am facut schimb de roluri, dandu-le posibilitatea sa fie bibliotecari pentru cateva minute. 
                                           Am incercat ceva si ... ALTFEL!


           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu